شبكه ومنتديات عرب كلاسيك ▽ افضل عالم تقني بالوطن العربي © www.arabclassic.1forum.biz
أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم، إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيرجى التكرم بزيارة صفحة التعليمـــات والقوانين، بالضغط هنا. كما يشرفنا أن تقوم بالتسجيل بالضغط هنا إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، أما إذا رغبت بقراءة المواضيع والإطلاع فتفضل بزيارة القسم الذي ترغب أدناه.
انا والهبل وقفاك Ouo_oo10

انا والهبل وقفاك Bulkdo10
شبكه ومنتديات عرب كلاسيك ▽ افضل عالم تقني بالوطن العربي © www.arabclassic.1forum.biz
أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم، إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيرجى التكرم بزيارة صفحة التعليمـــات والقوانين، بالضغط هنا. كما يشرفنا أن تقوم بالتسجيل بالضغط هنا إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، أما إذا رغبت بقراءة المواضيع والإطلاع فتفضل بزيارة القسم الذي ترغب أدناه.
انا والهبل وقفاك Ouo_oo10

انا والهبل وقفاك Bulkdo10
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

شبكه ومنتديات عرب كلاسيك ▽ افضل عالم تقني بالوطن العربي ©www.arabclassic.1forum.biz|العاب|برامج|مصارعه|تعليم|استايل|حصريات|صور|شرح|برامج|موبايل|سيمزات|نوكيا|فوتوشوب|جديد|أحلى منتدى|اشهار المنتديات| استايلات| اخبار|رياضة

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

انا والهبل وقفاك

كاتب الموضوعرسالة
TALAL
THE MAN OF THE LO (A) VE YOU
THE MAN OF THE LO   (A)  VE YOU
TALAL

ذكر
العنوان : لسة بدور على مكان يكون فى حب وصدق وحنان و حد يحب حد بجد
العمل/الترفيه : ENGINEER
المزاج : تحياتى لمن دمرت حياتى
نقاط نشاط العضو : 16416
مستوى تقييم العضو : 2
الاوسمه : انا والهبل وقفاك Tamauz

انا والهبل وقفاك Empty
مُساهمةموضوع: انا والهبل وقفاك   انا والهبل وقفاك Icon_minitimeالإثنين مارس 30, 2009 11:24 am

يارب الحلقة تعجبكم
(exclusive=حصريا)والحلقة دى بالذات اكسيكوسف
لطلبة انقليزى فئط

سيداتي سادتي كله يظبط موجة راديو على قناة " الإف إن إخص"
انا والهبل وقفاك
20006600

حيث المرح و الهرج والمرج والتهييس

ونتشرف بان قناتنا هي أول قناة تنمي التفاهة عند الشباب وتفخر بأنها لا تقتصر فقط على الراديو بل و أيضا على التلفزيون عشان نطبق المثل

" اللى ما يشترى يتفرج "

و أيضا قناتنا تقدم باقة مختارة و غير مختارة من الأغاني بهدف على كل لون يا بتسطا

و الأن نترككم مع برنامج " أنا والفسيخ وهواااك " مع أسامة سمير :

تحذير هام
" ننصح مرضى القلب و الضغط مراجعة الطبيب قبل الإستماع .... المحطة غير
مسئولة عن أى أصابات ... والله انتوا حريين "

المذيع ( عفانا الله و عفاكم ) : أحبائي الحَبيبة اللى بيحبه الحب

عشان خاطر الحب (مش عشان حاجة تانية...) موضعنا النهاردة عن" الحياء " في الحب ... وده

موضوع يؤرق كل شبابنا الحَبيّبه و نحب ننبه على كل اللى هيتصلوا بينا البنين منهم والبنات (أقل من 18 سنة) على انهم يخلوا التليفون جمبهم تحت البطانية ( عشان الفضايح ) ويتأكدوا إن كل اللى

فى البيت ناموا ( عشان ياخدوا راحتهم فى الفضفضة واعرف اعملهم انلايزيشن كويس يرضيه
ويبسطهم ) .....

ونستقبل أول إتصال
حريمى

المذيع : الووووووووو

الحبيبة : ألو ... إزيك يا أثامة أنا بحبك أوي اوي بجد بحبك موووووت وكان نفسى أكلمك من زمان

المذيع : فعلا .. فعلا ..أنا اتحب بسرعه حقيقي ( ويكمل بعد مصمصة شفايفه وبلع ريقه) بس إحنا

موضعنا إنهاردة عن الحياء في الحب ... إنت متجوزة ؟

الحبييبة : لأ

المذيع : مخطوبة ؟

الحبييبة : توء

المذيع : مرتبطة عاطفيا ؟

الحبيبة : أه

المذيع : طب يا ترى قلتيلوا بحبك ؟

الحبييبة ( في إندهاش و إندفاع شديد ) : طبعا كتيييييير ( ومستغربه اوى من السؤال .. واخدين بالكوا ) ... بس هو مأليش خالص...

المذيع : أه ممكن يكون هو بيكسف أو في أنواع من الشباب ما بيصرحش بحبه لأنه أكيد عنده دم ياما بيكون بيلعب بعواطف البنت ... بس أنا بشجعك علي الإستمرار في
العلاقة

الحبيبة : ايوه يا اثامة بث انا حاثة إني بحب واحد تاني ... بث الأولاني مالي عليا حياتي

المذيع : مشكله فعلا ... أنا رأي إنك تسيبي الأول و التاني و تحبي من أول و جديد

و دلوقتي اعزائنا المشاهدين والمستمعين نسمع أغنية

" الإختاشوا ماتوا "

يا اخى حاجه تعقد
انا مش عارفه الناس دى بتحس ازاى ؟؟
https://arabclassic.1forum.biz

انا والهبل وقفاك
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» أنا والهبل وهواك ( برنامج حصرى)ادخل وشارك برأيـــك