شبكه ومنتديات عرب كلاسيك ▽ افضل عالم تقني بالوطن العربي © www.arabclassic.1forum.biz
أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم، إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيرجى التكرم بزيارة صفحة التعليمـــات والقوانين، بالضغط هنا. كما يشرفنا أن تقوم بالتسجيل بالضغط هنا إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، أما إذا رغبت بقراءة المواضيع والإطلاع فتفضل بزيارة القسم الذي ترغب أدناه.
لو لفلك عالى و عايز دى بى خش من غير تعب Ouo_oo10

لو لفلك عالى و عايز دى بى خش من غير تعب Bulkdo10
شبكه ومنتديات عرب كلاسيك ▽ افضل عالم تقني بالوطن العربي © www.arabclassic.1forum.biz
أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم، إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيرجى التكرم بزيارة صفحة التعليمـــات والقوانين، بالضغط هنا. كما يشرفنا أن تقوم بالتسجيل بالضغط هنا إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، أما إذا رغبت بقراءة المواضيع والإطلاع فتفضل بزيارة القسم الذي ترغب أدناه.
لو لفلك عالى و عايز دى بى خش من غير تعب Ouo_oo10

لو لفلك عالى و عايز دى بى خش من غير تعب Bulkdo10
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

شبكه ومنتديات عرب كلاسيك ▽ افضل عالم تقني بالوطن العربي ©www.arabclassic.1forum.biz|العاب|برامج|مصارعه|تعليم|استايل|حصريات|صور|شرح|برامج|موبايل|سيمزات|نوكيا|فوتوشوب|جديد|أحلى منتدى|اشهار المنتديات| استايلات| اخبار|رياضة

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

لو لفلك عالى و عايز دى بى خش من غير تعب

كاتب الموضوعرسالة
TALAL
THE MAN OF THE LO (A) VE YOU
THE MAN OF THE LO   (A)  VE YOU
TALAL

ذكر
العنوان : لسة بدور على مكان يكون فى حب وصدق وحنان و حد يحب حد بجد
العمل/الترفيه : ENGINEER
المزاج : تحياتى لمن دمرت حياتى
نقاط نشاط العضو : 16416
مستوى تقييم العضو : 2
الاوسمه : لو لفلك عالى و عايز دى بى خش من غير تعب Tamauz

لو لفلك عالى و عايز دى بى خش من غير تعب Empty
مُساهمةموضوع: لو لفلك عالى و عايز دى بى خش من غير تعب   لو لفلك عالى و عايز دى بى خش من غير تعب Icon_minitimeالجمعة يونيو 26, 2009 11:54 pm

دلوقتى انا كل واحد بيقول تروح بعد وحش الكلين واتر والكلام الفاضى دا هو فعلا وحش دى بي هناك وبيطلع وبيبقى اسمه WaterKing بص يا ريس سيبك من دا كله لانى لو شوفت موضوع على الوحش ممكن تزهق ومش تلعبها تانى هههههههه

نخش فالمفيد بقى ياعم وترتنا

المهم انا هوديكو مكان هو قديم وتقريبا اغلبكو عارفينو وحش كل يوم بيطلع بتوقيت السيرفر
Time Server 21:00

المهم مكانه كلنا طبعا عارفين العمود مـكان حرب الجيلدات الى فالمدينة

ورا العمود بالظبت بيظهر وشكله اغضر الوحش دا مش بلحق اكتب اسمو عشان من كتر الناس الى بتبقى مستنياه وعلى فكرة بيموت بسرعة اوى

تعالو اوديكو بالصور المكان

الاول هنروح التون سيتى وكلنا طبعا عارفين المكان دا

هتكلم البت الى اسمها GuildController

اول ما هتكلمها هتنزل هنا على طول بس حاسب لا تتقلب

هتروح فالمكان الى فيه العمود مــكان حرب الجيلدات زى ما فى الصورة الى جاية والاخيرة

ويامعلم تقعد زى ما انا قاعد

بس تيجى على الساعة بتوقيت السيرفر
20:50

اول ما هتيجى بالظبت 21:00
21:00 الوحش هيطلع لونه اغضر زى وحوش الديزرت الى قبل الكهف بس صعب انك تاخدها لانى هتلاقى كتير مستنى وياااه لو معاك ارشر زيي اسكتر وانت طاير تخلى كله اشباح وتاخد الدى بي وتعمل Cool وهما ميتين عشان يتغاظو هههههه

وكدا اكون قلتلك مبروك الدى بي ان ربنا وقعهالك من نصيبك وان ربنا كمان اول ما تقتله محدش يقتلك ههههههه وتاخدها وتجرى

وعلى فكرة السيستم بيعمل 10 اعلانات على المكان دا قبل الساعة 21:00 بيقول فيها الجيلد البيست يجيى مكان الحرب وهيقلك مكان الوحش هيطلع فين بس هيقلك المكان الى انا عامل فيه دايره حمرا دا
https://arabclassic.1forum.biz

لو لفلك عالى و عايز دى بى خش من غير تعب
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» نكت لو عايز تتجوز......!!!
» عايز تتجوز؟؟ طيب فكر تاني كده!!
» مجموعة رائعة من النغمات الاسلامية بجودة و صوت عالى MP3 & Wav & Amr
» عايز تتعرف علي اي بنت ادخل شوف وادعيلي ههههههههه
» عايز تمحى كل ذنوبك ادخل ومش هاتندم