شبكه ومنتديات عرب كلاسيك ▽ افضل عالم تقني بالوطن العربي © www.arabclassic.1forum.biz
أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم، إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيرجى التكرم بزيارة صفحة التعليمـــات والقوانين، بالضغط هنا. كما يشرفنا أن تقوم بالتسجيل بالضغط هنا إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، أما إذا رغبت بقراءة المواضيع والإطلاع فتفضل بزيارة القسم الذي ترغب أدناه.
وداعا رابيدشير Ouo_oo10

وداعا رابيدشير Bulkdo10
شبكه ومنتديات عرب كلاسيك ▽ افضل عالم تقني بالوطن العربي © www.arabclassic.1forum.biz
أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم، إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيرجى التكرم بزيارة صفحة التعليمـــات والقوانين، بالضغط هنا. كما يشرفنا أن تقوم بالتسجيل بالضغط هنا إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، أما إذا رغبت بقراءة المواضيع والإطلاع فتفضل بزيارة القسم الذي ترغب أدناه.
وداعا رابيدشير Ouo_oo10

وداعا رابيدشير Bulkdo10
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

شبكه ومنتديات عرب كلاسيك ▽ افضل عالم تقني بالوطن العربي ©www.arabclassic.1forum.biz|العاب|برامج|مصارعه|تعليم|استايل|حصريات|صور|شرح|برامج|موبايل|سيمزات|نوكيا|فوتوشوب|جديد|أحلى منتدى|اشهار المنتديات| استايلات| اخبار|رياضة

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

وداعا رابيدشير

كاتب الموضوعرسالة
TALAL
THE MAN OF THE LO (A) VE YOU
THE MAN OF THE LO   (A)  VE YOU
TALAL

ذكر
العنوان : لسة بدور على مكان يكون فى حب وصدق وحنان و حد يحب حد بجد
العمل/الترفيه : ENGINEER
المزاج : تحياتى لمن دمرت حياتى
نقاط نشاط العضو : 16416
مستوى تقييم العضو : 2
الاوسمه : وداعا رابيدشير Tamauz

وداعا رابيدشير Empty
مُساهمةموضوع: وداعا رابيدشير   وداعا رابيدشير Icon_minitimeالجمعة نوفمبر 06, 2009 2:20 am

اعلم اخوانى اعضاء المنتدي بهذا الموضوع الرائع
انا عارف انكم مش لاقيين حل للرابيد شير
وكل واحد بيحط موضوع بيكون مالوش اثر ومعظم الطرق مابتنفعش
علشان كده ايه رايكم رايكم اننا نمتلك بريميم اكونت عليه هتقولى ازاى وانا مش معايا مليم ؟؟؟
هاولك انك ممكن تحصل على المبلغ المطلوب للتسجيل وتكون انت كده باشا واخر التمام سمعنا كتير عن مواقع الربح من الانترنت ؟؟؟ وعارف ان 99% منهم نصابين وانا جبتلكم الموقع ده وهو ممتاز
ولا هتعرض اعلانات ولا هتسيب الجهاز مفتوح ولا اى حاجه من دى كل اللى انت هتعمله انك تسجل فيه free account وهو بيديلك لنكات لمواقع
وبتكتب تحت كل موقع تعليق يعنى بتقول رايك وكل موقع بتاخذ علية 4 او 6 دولار حسب الموقع نيجى باه لاهم خطوه وهى التسجيل
لدخول الموقع [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

وبعد كده على الشمال فوق هتلاقى sign up free account وبعد كده ادخل وسجل واكتب البيانات ولازم تكون صحيحه

وبعد كده بيديك لنكات مواقع وتكتب عنها رايك وبعدما يوصل حسابك ل75 دولار ممكن تطلب تحويل الفلوس لحسابك
وما تخفش ال75 دولار دول تجيبهم فى يومين وانا مجرب
الخطوه الثانيه:
اعمل حساب علي موقع paypal [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] واللي عليه هايتم تحويل فلوسك ومن خلاله
هاتدفع للرابيد شير علشان تعمل premium account
اى استفسار انا فى الخدمه
والله يا جماعة الكلام ده مش كدب وغير اي موضوع والله و انا مجربه بنفسي
الان الشرح بالصور
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

يارب اكون قدرت افيدكم واسف علي الاطالة
https://arabclassic.1forum.biz

وداعا رابيدشير
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» Rapidshare Downloader.NET v12 حمل بأقصى سرعة من رابيدشير كمستخدم
» USDownloader : قنبلة للتحميل من رابيدشير اتوماتيك يعني حط الوصلات وخش نام * سهل جدا
» وداعا لمرض السكر
» وداعا لكلمة هذا الرابط لا يعمل.مركز تحميل خاص بك
» قنبله الموسم وداعا لفتح البورتات تعال حولك خطك الى ديل اب ؟؟؟؟