شبكه ومنتديات عرب كلاسيك ▽ افضل عالم تقني بالوطن العربي © www.arabclassic.1forum.biz
أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم، إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيرجى التكرم بزيارة صفحة التعليمـــات والقوانين، بالضغط هنا. كما يشرفنا أن تقوم بالتسجيل بالضغط هنا إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، أما إذا رغبت بقراءة المواضيع والإطلاع فتفضل بزيارة القسم الذي ترغب أدناه.
نفسى تسالنى وانا اجيب ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Ouo_oo10

نفسى تسالنى وانا اجيب ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Bulkdo10
شبكه ومنتديات عرب كلاسيك ▽ افضل عالم تقني بالوطن العربي © www.arabclassic.1forum.biz
أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم، إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيرجى التكرم بزيارة صفحة التعليمـــات والقوانين، بالضغط هنا. كما يشرفنا أن تقوم بالتسجيل بالضغط هنا إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، أما إذا رغبت بقراءة المواضيع والإطلاع فتفضل بزيارة القسم الذي ترغب أدناه.
نفسى تسالنى وانا اجيب ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Ouo_oo10

نفسى تسالنى وانا اجيب ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Bulkdo10
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

شبكه ومنتديات عرب كلاسيك ▽ افضل عالم تقني بالوطن العربي ©www.arabclassic.1forum.biz|العاب|برامج|مصارعه|تعليم|استايل|حصريات|صور|شرح|برامج|موبايل|سيمزات|نوكيا|فوتوشوب|جديد|أحلى منتدى|اشهار المنتديات| استايلات| اخبار|رياضة

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

نفسى تسالنى وانا اجيب ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

كاتب الموضوعرسالة
TALAL
THE MAN OF THE LO (A) VE YOU
THE MAN OF THE LO   (A)  VE YOU
TALAL

ذكر
العنوان : لسة بدور على مكان يكون فى حب وصدق وحنان و حد يحب حد بجد
العمل/الترفيه : ENGINEER
المزاج : تحياتى لمن دمرت حياتى
نقاط نشاط العضو : 16416
مستوى تقييم العضو : 2
الاوسمه : نفسى تسالنى وانا اجيب ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Tamauz

نفسى تسالنى وانا اجيب ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: نفسى تسالنى وانا اجيب ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   نفسى تسالنى وانا اجيب ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Icon_minitimeالسبت نوفمبر 01, 2008 11:13 pm

بسم الله الرحمن الرحيم

انا هبدا بحوار مع نفسى واكيد دوة حوار موجود داخل نفس كل واحد فينا بس يمكن احنا الى بنتناساه وفى غفلة عنه

النفس:ازيك يا طلال عامل اية
انا:الحمد لله بخير وكويس جدا
نفسى :متاكد طيب والله كويس اوى انك بخير
انا:الحمد لله لية بتشككى فى كلامى
نفسى:يعنى اصلى بصراحه شايفه حالك غريب ومش عاجبنى
انا:انتى تعرفى اية عنى قلت لك انا الحمد لله كويس
ومن هنا تجد نفسى انى مصرة على عنادى بان حياتى صالحه وانى راضية عنها وتبدا بالعقل ان تتخبرنى حقيقتى لعلى اجد طريق الحق والهداية
نفسى :طيب ممكن اتكلم معاك شوية بصراحه ومن غير زعل
انا:اكيد اتفضلى وهازعل من اية انتى مش غريبة عنى
نفسى:يمكن انتى شايفه ان انا مش غريب عنك لكنك انتى الى بالفعل غريبة عنى
انا:انا اسف مش فاهم كلامك ممكن توضحى اكتر قصدك اية
نفسى:حاضر يا طلال انتى راضي عن حياتك الى انت فيها دى
انا (بعناد) ايوة انا راضي عنها بخرج وبتفسح وبعيش حياتى مع صحابى ومية مية كمان
نفسى:بس انت كدة بتضحك على نفسك لان الانسان علشان يكون راضى عن نفسه حقه يقرب من ربنا مش يبعد عنه والى انت بتعملي دة بعد عن ربنا
انا:لا متقوليش كدة انا عارف ربنا كويس الحمد لله وبصلى وبصوم كمان
نفسى:انتى شايف انة دة كفايه
انا:الحمد لله انا احسن من غيرى بكتير ع الاقل انا بصلى فى غيرى كتير مش بيركعوها حتى
نفسى:طيب وانت لية تقارن نفسك بغيرك المفروض علشان تقارن نفسك بحد تنظر لما هو اعلى منك فى الدين مش الى اقل منك فيه والا انا غلط
انا(بعد تفكير):لا انتى صح بس..............
نفسى:بس اية ؟
انا :ولا حاجة لا قولى احنا اتفقنا نتكلم بصراحه انا عارف انتى هتقولى اية هتقولى انك لسة شاب ولية انك تكبت حريتك وتحرم نفسك من الفسح واللعب والمرح صح
انا:ممممممممممم يصراحه ايوة وبعدين انا قلت لك اى مش مقصرة يعنى اوى
نفسى:طيب انا هاسيبك تفكرى وتقررى لوحدك وهابقى اكلمك تانى مع السلامة فى حفظ الله بس اخليك فاكر انه كلامنا مخلصشى.

انتوا عارفين انا لية مش كملت الحوار دة او نهيته لانى سايبه لكل واحد فينا هو الى يقرر له نهاية يقعد ويفكر ويتامل حياته شكلها اية والمفروض تكون ازاى نشوف اية الصح فى حياتنا واية الغلط اية الحرام واية الحلال .اتمنى بجد اننا نوقف مع نفسنا واقفه صادقة من غير خداع ولا تجمل انا وانت نفسك بس ونشوف هتقرر اية وانا ان شاء الله هاكملكم بقيت حوارى مع نفسى بس لما اشوف تعليقاتكم
https://arabclassic.1forum.biz

نفسى تسالنى وانا اجيب ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» بتقعد كتير امام الكمبيوتر ادخل وانا اقول لك
» عاوزين تعرف لما بنت بتعجب بولد بتعمل ايه عشان تكلمه تعالوا وانا اقلكوا؟